reîncarcă-te cu distracţie ! | …………………………. aici găseşti de toate, mai puţin ce ai nevoie


Gazduire la Interserver.net

5 schimbari simple in viata ta care iti pot imbunatati sanatatea, fizicul si mintea !

1. Micul dejun sanatos : branza de vaci sau cum ii spun vorbitorii de engleza – cottage chese, e un aliment hranitor la micul dejun ce contine grasimi bune, nesaturate, si pe langa ca tine de foame , este si foarte delicioasa, deci o portie de 2-300 de grame la micul dejun va tine de foame suficient pana la pranz ! si in plus, cotine o proteina denumita caseina cu eliberare lenta care ajuta atat la cresterea in masa osoasa cat si in cresterea in masa musculara. Un alt aliment cu efecte asemanatoare este oul fiert moale, impreuna cu o portie de branza de vaci completeaza un mic dejun ce poate fi mancat o data la 2-3 zile cu diversificare : peste gras precum somonul, heringul si macroul sau cereale, oleaginoase, nuci etc.

Eliminarea painii si a alimentelor bogate in glucide si grasimi saturate ar fi un pas important pentru sanatate, ideal chiar.

2. Miscare : masele osoasa si musculara amintite mai sus trebuie sustinute cu miscare – daca veti merge pe jos la serviciu si inapoi sau macar unul din cele 2 drumuri, efectele vor fi miraculoase ! O jumatate de ora de mers pe jos dimineata ajuta nu doar partea fizica a organismului nostru ci si pe cea psihica, intervalul de jumatate de ora este suficient pentru a pune in ordine gandurile, limpezeste mintea si oxigeneaza creerul suficient cat pentru intreaga zi. Daca mai avem timp de miscare si dupa-amiaza, o plimbare cu bicicleta in zonele verzi ale orasului e ideala ! Nu va impiedica nimeni sa faceti miscare in orice moment al zilei, exista chiar si exercitii ce pot fi facute pe scaunul de la birou : abdomene – fie ridicand picioarele 10 cm deasupra podelei, fie ridicand spinarea de pe spatarul scaunului sau intinzand picioarele inainte sub birou !

 

3. Renuntarea la fumat : pe langa faptul ca nu vor mai mirosi mainile, respiratia si hainele,  renuntarea la fumat are efecte extraordinare asupra organismului, se stie faptul ca sunt peste 4000 de substante daunatoare in fumul emis de tigari. Persoanele care au renuntat deja la fumat spun ca nu mai resimt oboseala dimineata si pe parcursul zilei, ca tensiunea arteriala li s-a reglat si ca starea generala s-a imbunatatit. Alte beneficii se vor revedea si in rezistenta la miscare la aproximativ 2 saptamani de la incetarea fumatului.

4. Zaharul si bauturile alcoolice : Jamie Oliver spunea ca zaharul este otrava din mancarea noastra, alimentul care ne scurteaza si ne distruge viata, si chiar asa e ! Excesul de zahar duce la o crestere a nivelului de insulina din organism, creeaza stari de agitatie si favorizeaza acumularea grasimilor. Exact acelasi lucru fac si bauturile alcoolice in exces, si alcoolul favorizeaza acumularea grasimilor la nivelul pielii, celulita si la nivelul organelor interne – inima, pancreas si mai ales ficat ! Pe de alta parte, consumul moderat de alcool are efecte incredibil de benefice, 500 ml de bere zilnic sau un pahar de vin stimuleaza sistemul circulator care e in stransa legatura cu pielea si grasimile acumulate la nivelul pielii.

Renuntarea totala la zahar in starea sa nativa precum si un consum moderat de alcool imbunatatesc, de asemenea si starea generala a organismului si sanatatea celulelor neuronale.

5. Apa : consumati mai multa apa ! nu apa carbogazoasa, aceea imbaloneaza iar burta va arata ca un sac ce atarna dizgratios in fata… in loc de sucuri bogate in zaharuri, cu mii de calorii si coloranti din diverse surse, un consum mediu de apa de 2 litri pe zi hidrateaza organismul exact cat trebuie, acest consum nu are nicio legatura cu retentia de apa ci dimpotriva, un flux continuu al apei in organism, prin transpiratie sau prin evacuare normala pe care urinara elimina un volum mare de toxine acumulate cu timpul in organe.

No tags

No comments yet.

Leave a Reply



>>